2013. április 22., hétfő

Vámpírnaplók 4x21 exkluzív kép a Klaroline szembesítő jelenetből

Klaus és Caroline exkluzív promo fotó a 21. részből

Erőszak, vagy szenvedély?



Klaus és Caroline mostanában kialakított bravúros barátságának, vajon mi lehet a folytatása? A TVLine elsőként kaparintott meg egy exkluzív képet, a május 2-án látható jelenetükből. Amin határozottan az látszik, hogy szembesülni fognak az egymás iránti érzelmeikkel.
A hivatalos epizód leírás szerint: „Caroline zavarba ejtő, és veszélyes helyzetbe kerül Klausszal."   Tényleg zavarodott lenne az érzéseit illetően, a szőke vámpírlány? Az alábbi kép a veszélyes, erőszakos, és a szenvedélyes pillanat határán ábrázolja őket. 
Ti mit gondoltok, a kapcsolatuk marad plátói, vagy esetleg rosszabb esetben visszatérnek a kiindulópontra, és megint ellenségek lesznek? Írjatok komikat!


2 megjegyzés:

  1. Hát nekem ez a kép nem sok mindent sejtet XD Szembesülni fognak egymás érzelmeivel? Meglehet... de az is lehet, hogy Klaus csak dühös, mert Caroline áthajtott a szomszéd Gizi néni macskáján. Bármi megeshet. Az is lehet, hogy valamelyikük nem is az igazi, csak Silas majomkodik már megint -.-
    A lényeg a lényeg, Klaus nem tűnik túl boldognak a képen és Caroline eléggé egy fához van kenődve :D Remélem Klaus annyira mérges lesz a lányra, hogy végül megcsókolja XDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha azt én is reméle, egyébként amit írtam a TVLine cikkben a szerkesztő írta, én lefordítottam, de remélem nem ezzel a jelenettel akar Julie végkép keresztbe tenni nekünk! A 17. részbe is hasonló volt a felállás, remélem a csókot, bár félek Julie sose kedvez nekünk:(

      Törlés