2013. április 26., péntek

Digital Spy rövid cikk


Joseph Morgan megerősítette, hogy Klaus nem kap új szerelmi szálat a közeljövőben.
Klaust korábban Caroline-val láttuk, de felvetődik a kérdés, hogy milyen természetűek a lány iránti érzései, most, hogy láthatáron van a The Originals. Azonban, Morgan elmondta, hogy a közel jövőben nem szűnnek meg az érzelmei a szőke vámpírlány iránt.
„Két karakter, két show – te közéjük teszel egy óceánt.” – mondja. „De én elmondom azt, hogy tudom, nincs új szerelmi szál a közeljövőben Klaus számára, és azt, hogy nagyon is szerelmes Caroline Forbesba.”
Morgan hozzátette, hogy „hatalmas átfedésekre” lehet számítani. Majd viccelődve mondta azt, hogy talán a karakterek is kapcsolatban maradhatnak „a művészet” által.
„Ez nagyon Klausos lenne, nem igaz? Ha különféle, szép leveleket, rajzokat küldözgetne neki New Orleansból.”
Morgan megerősítette, hogy a pilot részben, Klaus „utalni” fog a Caroline iránti érzéseire. Arra a kérdésre, hogy mi van Hayleyel, azt válaszolta, hogy „Alig várom, hogy lásd az epizódot, mert el fogod dobni az agyad.”
„Ezzel utalok az epizódra. Nem hiszem, hogy nagyobb jövőjük lenne, de annak, amit korábban tettünk, következményei lesznek, ami bonyolítja a történetet.”
***
Én nem értem, hogy az mért olyan elképzelhetetlen, hogy Caroline is elmenjen New Orleansba, hiszen Joseph maga mondta, hogy a szerelmi háromszög miatt nem jut tér sok karakternek, utána meg, hogy Caroline-val sokat veszítene a TVD. Pedig Caroline-nak ugyan úgy, nincs sok szerepe, egyedül a Klaushoz fűződő viszonya tette érdekessé, e nélkül semmi nem lesz a karakteréből. Írjatok véleményt ezzel kapcsolatban.
Angol cikk linkje: Digital Spy




2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én sem értem,miért ne mehetne?!Hiszen a kövtkező évadban elvileg már fősikolások lesznek,nem?
    Uh,de ez a Hayley-s dolog,nagyon nem tetszik!félek,hogy ezzel mindent tönkre tesznek a Klaroline vonalon. :S
    Nagyon tetszik az oldalad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a dícséretet, és én sem értem, hisz mindig olyan furákat mond Joe is az interjúkba! Egyszer, h elnyomja a szerelmi háromszög a karaktereket, előtte, meg h Carrel sokat veszítene a TVD! Ki érti?

      Törlés