2013. április 17., szerda

Díj


Sziasztok! Megkaptam életem első Díját, amit nagyon köszönök, Moonacre-nak! Annyira örülök, hogy, ilyen rövid idő alatt, máris díjat kaptam, és a barátotok lehetek! Puszi mindenkinek, és köszönöm!



a) Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)!
 b) Tedd ki a díj képét az oldaladra, bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
 c) Válaszolj az eredeti kérdésekre! (szám szerint öt darab)
 d) Küldd tovább maximum öt blogírónak!

Kérdések:

1. Volt valami (valaki) ami nagy szerepet játszott a történeted megalkotásában?
Az, hogy megszerettem a Vámpírnaplókat mindenképp! Később elkezdtem fantasztikus történeteket olvasni, összebarátkoztam az írókkal, és én is szerettem volna belekezdeni egybe! Igazán az újdonsült barátaim inspiráltak! Köszönöm!

2. Melyik szereplővel tudsz azonosulni leginkább?
Az oldalam tematikája alapján, azt hiszem Caroline Forbes áll a legközelebb hozzám.

3. Számodra mit jelent az írás?
Kikapcsolódás, pihenés, önkifejezés.

4. Mi volt az első történet amit írtál?
A régi iskolai fogalmazásokat leszámítva, ez az első írásom.

5. Mit szoktál csinálni ha nincs ihleted?
Megnézem a kedvenc Klaroline jeleneteimet.

És akiknek küldöm!



KÖSZÖNÖM A DÍJAT!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése