2013. április 30., kedd

Phoebe beszél Klaus babájáról, és a jövőjükről



Sokakat megdöbbentett a hír, hogy Hayley-nek kisbabája lesz Klaustól. Pedig igaz! Hayley a szíve alatt hordja Klaus hibrid vérfarkas babáját, aki családjával New Orleansba tart, hogy megvédje a kicsit, beszivárogjon az ottani hierarchiába, és visszaszerezze, az egykor maga alapította várost.
A rajongók tudta nélkül, csatlakozott Phoebe Tonkin a Spin-off szereplőgárdájához júliusban, és nem árulták el egész eddig, hogy mi lesz a szerepe. „Most, hogy leadták a részt, végre beszélhetünk az elmúlt 12 hónap őrült dolgairól. Én már alig vártam, hogy láthassam.” – mondja Phoebe
De sokáig szigorú titok övezte a szerepét. Azt is, hogy Hayley terhes lesz Klaustól, csak egy héttel a forgatás előtt tudta meg a színésznő is.
„Ez egy teljes csavar volt” – mondja nevetve. „Senki nem tudott semmit, amikor azt a részt forgattuk Joseph-el, mikor megfogant a kicsi, egyikőnk sem tudta, hogy ez lesz belőle. Csupán úgy sejtettük, hogy talán lesz valami cselszövés a spin-off részben. Egyáltalán nem gondoltuk, hogy ide vezet, az a tettünk.”
Amikor Phoebe végre a kezébe fogta a forgatókönyvet igazán meglepődött, mint ahogy mindenki más is. „Olvastam a reakciókat twitteren, és nagyjából jól sejtettem, hogy az emberek reakciója is hasonló volt.” – mondja nevetve. „ Körülbelül ilyeneket kérdeztem, hogy mi, micsoda. Csak sikoltoztam. Őszintén szólva, ez egy ütős csavar lett. Az emberek azt tweetelték nekem, hogy ez egy vicc. Pedig nem.”
A sorozatot eleve egy sötétebb, érettebb, felnőttesebb természetfeletti kategóriába sorolták. Egy gyerek felelősséggel jár, ez biztosan érettebbé teszi a szereplőket. „Nagy hatással volt rám, hogy egy ilyen természetfeletti show-ban ez lehetséges, hisz így teljesen megváltozik a sorozat hangneme, a színezete. E miatt lett felnőttesebb, hisz itt nem a középiskola a központi kérdés, hanem az, hogy az érettebb szereplők, az élet következő lépcsőjére lépnek.”
Mikor Klaus és Hayley először voltak együtt, a rajongók elég erősen reagáltak twitteren, és Tumblr-on, annyira, hogy ez Phoebe-t is elérte. „Én még soha nem tapasztaltam ilyet. Amit kaptam, az elég csúnya volt, bár nem voltam feldúlt, még soha nem bántak így velem. Már-már úgy éreztem, hogy terrorizálnak.”
Ezúttal azt reméli, hogy a rajongók jobban elfogadják majd a történteket. „ Úgy érzem, hogy a mostani epizód után, nem voltak olyan haragosak az emberek, inkább döbbentek. Azt hiszem volt rá egy kis idejük, hogy lehűtsék magukat” – mondja picit nevetve.
Különben is, a baba nem azt jelenti, hogy kezdetét veszi egy romantikus Klaus Hayley kapcsolat. Hiszen, hihetetlenül aljas dolgokat mondott Klaus a lánynak. Ez volt az „undorító választás”, amiről korábban Joseph is beszélt. Klaus és Hayley nem fognak összeházasodni, és házat venni. Klaus erőfeszítéseket tesz, de minden bizonnyal, nem ő a tökéletes apa.
„Nem, az biztos.” – ért egyet Phoebe. „Határozottan nem láttak semmilyen jövőt, a kapcsolatuknak, amikor lefeküdte. Klausnak sok egy éjszakás kalandja volt, ami látszott is a korábbi részből. Hayley most egyedül érzi magát, de remélhetőleg Elijah és Rebekah majd segítenek neki.”
***
Szerintem, ez jó, hogy nem terveznek nagy jövőt a Klaus Hayley párosak, hiszen, Klausnak olyan valaki kell, aki megérti őt, és szereti, nem olyan, aki futó kapcsolatra vágyik. Írjátok le ti is avéleményeteket!
Angol cikk: Zap2it 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése