2013. május 28., kedd

Phoebe Tonkin Klaroline fan


A Színésznő a CW évadzáró partiján árulta el a Zap2it riporterének, hogy a Klaroline csapat tagja ő is.

Mikor Hayley és Klaus részegen együtt voltak, inkább unalomból történt, mintsem, hogy komoly érdeklődést mutattak volna egymás iránt. Meglepődtek a színészek, és a rajongók is a terhesség hallatán. Phoebe is megjegyezte viccesen: „Nem tudom, hogy fogok terhes nőt alakítani. Izgatott vagyok, és megyek fagyit enni, mint a karakterem.”
Van egy régi figyelmeztetés a színészeknek, hogy vigyázzanak a gyerekekkel, és az állatokkal a forgatáson, de Phoebe drukkol, hogy mégis rohangáljon egy gyermek körülöttük: „Tudok vigyázni a gyerekekre, és megértem őket. Én dada vagyok, ezért nagyon elemembe érzem magam.”
Ő nem vár semmilyen háziasságot, boldogságot Klaustól. Valójában, mint Vámpírnaplók fan, ő is reméli, hogy valaki mással lesz végül. „Az első felvételen is mondtuk, hogy Team Klaroline. Kérem, én is a csapat tagja vagyok! Tényleg a Klaroline csapatban vagyok.”
Phoebe megerősítette azt, amit már Julie Plec is elmondott, hogy Klaus és Hayley nem fognak egymásba szeretni, és pelenkát cserélni. „Nem is gondoltam, hogy egy egyéjszakás kalandnál tovább tart a kapcsolatuk. Azt hiszem, inkább a terhességgel, és a gyerekkel fognak törődni, és nem az egymással, való kapcsolatukkal. De sok más karakter is van, és biztos vagyok benne, hogy lesz, aki segíti majd Hayleyt.
***
SZÓVAL MÉG MINDIG VAN REMÉNY A KLAROLINE PÁROSRA!

Angol cikk: Zap2it


Videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése